Ingen kontakt

Har försökt nå min handläggare på AF idag, men varje gång så är hon på "tjänsteärende och återkommer kl  **:**." Har ring tre gånger och varje gång så har tiden flyttats fram, och nu är det lunch fram till 13. Får prova sen igen. Och svarar hon inte idag så får jag ringa på måndag.

I helgen blir det Umeå, NUS har konsert på söndag eftermiddag. Så det ska bli skoj. Däremot så blir det nog att byta tillbaka till andra stämman på Rosamunde, för det låter verkligen inte snyggt då jag ska spela så högt uppe i skyarna. Jag gräver hellre ner mig på djupet.


Bild lånad av fiaskastruller.se

Nu börjar det dofta plättar. Johan och Zara har småfrämmande, och då ville hon äta plättar till lunch. Har man tur och får smaka en måntro?

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch va gott :D

2009-10-23 @ 15:24:18
URL: http://veronikascrib.blogg.se/
Postat av: Linda Karlsson

Kul att du ska till Umeå. =)

Och jag drar hem till skogarna imorn.

Du får ha det så roligt i den STORA staden.

Umeå var väldigt stor i över ett år och jag har verkligen fått både gå och köra vilse, men man vänjer sig tillslut.=)

Kram /Linda

2009-10-23 @ 16:02:42
URL: http://lindamariakarlsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0