Jag ser det snöa

JIPPI!!!! Det snöar ute! Det snöar stora flingor! Det är vitt ute! Det knarrar under skorna! Jag är lycklig!

För er som inte redan visste det så älskar jag vintern. Det är absolut bästa årstiden. Sommaren är jättehärlig också, men vintern är ändå bäst! Hösten är bara en enda stor, men vacker, väntan på att vintern ska komma. Det blir kallt, och man vet inte hur man ska klä sig. Den tidiga våren är ju superhärlig också, då är det fortfarande vinter men varmt ute. Sena våren är bara slaskig. Och sen är det sommar igen. Men vintern är bäst!


Nu ska jag ta på mig min nya vinterjacka och traska iväg till konsum för att köpa mjölk till frukostgröten. Sojnes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0