Kåbdalis

Sitter just nu i husvagnet i Kåbban och mår gott. Isabelle ligger på golvet och sover, och vi stora flickor ska snart spela lite kort. Har hunnit spela 500 en omgång, och näst sista given var så jämn så det var inte klokt! Zara hamnade på 490 poäng och jag på 495. Men det blev Zara som vann med 50 poäng i slutändan. Så nu hoppas jag på en revansch. Ska nog ta och snaska lite också. Har ätit tacos till middag, så då är det väl bara att fortsätta på "lyxen".

När vi var ut på promenad idag så hittade jag ett jättevackert ställe vid sjön, så det blev en massa kort där. Det kommer upp bilder sen då jag har lagt in dom på datorn.

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0