Kakvakt

Sitter nu i köket helt ensam. Är kak- och barnvakt på samma gång. Det går ganska bra faktiskt. Isabelle sover så gott i vagnen, och kakorna piper då dom vill ut ur ugnen. Eller rättare sagt så piper klockan då kakorna är klara. Och nu kom mamma precis hem från affären, så då behöver jag inte ha lika stort ansvar längre. Jag menar, det är väldigt svårt att grädda kakor, en sovande bebis däremot är inte så svår att ta hand om.

Vad händer idag då? Vet faktiskt inte. Vid 15 så far vi tillbaka till Älvsbyn, för Johan börjar jobba. Och så blir det step Up kl 19. Och kl 21 är det CSI som vanligt. Men mellan 15:30 och 19 vet jag inte vad man ska ta sig till. Kanske ser en film? Såg ju förresten två filmer igår. Det blev först Kung Fu Panda, och sen blev det Hotet från underjorden (Tremors) 1. Gammal men riktigt bra film. Blir nog att se 2an idag då tror jag. Eller så ser jag Twilight, vill se den en gång innan New Moon går på bio, en uppdatering kan man väl säga att det blir.

Nä, nu ska jag bädda sängen och vara lite social med mor min. Ha de!

Kommentarer
Postat av: Martin

Vad tycker du om Twilight då? Jag har ju ett freak är hemma som bara älskar det :P

2009-10-12 @ 14:26:24
URL: http://krambjornerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0