Knyta sig

Ja, nu är klockan snart halv 1 på natten, så det är väl bäst man går och borstar tänderna, hoppar i nattlinnet och kryper ner i min sköna säng med nya sängkläder. Lät ganska skönt va?



Zara är inte så duktig på att ta kort med systemkamera, så det här var den bästa bilden jag hade. Vi har alltså spelat fyrmanswhist, och gissa vem som gick hem med segern. Jag och Zara såklart! Vi slutade på +16 poäng, medan mamma och Annika hamnade på -19 poäng. Vi vann överlägset med andra ord! Det här var en av Zaras given, 7 klöver, ingen spader. Vi vann denna omgång kan jag tala om.


"Det är dags för den mänskliga rasen att träda in i solsystemet."

- Dan Quayle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0