Körslaget

Ligger nu i husvagnet och ser på Körslaget. Min dator står i förgården och ominstalleras, hoppas på att den ska bli något snabbare än vad den har varit.

Idag har vi verkligen haft sovmorgon, halv 11 steg vi upp. Lyssnade på melodikrysset och åt frukost. Sedan blev det en promenad med stavar. När vi kom tillbaka till husvagnet så blev det att grilla lite korv, riktigt gott! Sen slöa vi ihop framför Twilight. Har väl inte riktigt fattat varför alla tycker den är så himla bra, jag har tyckt den har varit ok. Men efter att ha sett den en gång till så tycker jag de är riktigt bra! Men Robert Pattinson är inte snygg! Förstår inte att alla tycker det.

Nu ska jag se klart Körslaget, sen blir det CSI: Miami och sen läsa Arn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0