Mot Norrfjärden

Om 10 minuter ska jag och hämta Emmy, sen far vi till Norrfjärden som vanligt och spelar och har trevligt. Innan dess så hade jag tänkt hinna packa ihop, eller åtminstone lägga fram lite saker som ska med till Kåbban i helgen. Hade tänkt att jag skulle ominstallera datorn medan vi är där, för mamma har ju med sig sin dator och internetet, så man blir ju inte utan bara för att jag ska ominstallera datorn. Frågan är bara om jag kommer att lyckas, är ju ett tag sen jag gjorde det sist. Men jag ringde lillebror då stup i kvarten och frågade, så jag får väl göra det nu också. Så länge jag har med mig alla skivor som behövs så ska det nog gå bra. Men men. Lite packning då som sagt. Ha en trevligt fredagkväll!


"Gå inte framför mig, jag kanske inte följer efter. Gå inte bakom mig, jag kanske inte leder dig. Gå vid sidan om och var bara min vän."

- Albert Camus

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.hellosugar.se/ tänkte du som gillar å baka kan ju checka denna sida

2009-10-16 @ 20:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0