Nästan snygg

Jag känner mig nästan snygg idag. Har faktiskt "klätt upp" mig lite. Och med det menas jeans, linne och tröja. Men jag ska ju faktiskt ut idag och träffa folk, och då behöver jag ju inte gå i mjukisbyxor. Annars så är mjukisbralls bästa plagget ever. Jag menar, jag går ju mest bara hemma och är arbetssökande (det heter ju faktiskt inte arbetslös längre), så varför ska jag klä upp mig för TVns skull? Nåja...

Nu ska jag göra lite frukost, känner att magen börjar krampa och skrika efter mat. Men först måste jag spela lite Nintendo!

Kommentarer
Postat av: Ta

håller med. mjukisbrallor ÄGER!



tack för tipset :D

2009-10-14 @ 12:57:39
URL: http://teaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0