Ominstallerad och nästan klar

Nu har jag börjat komma igång igen. Har installerat, avinstallerat och installerat antivirus program. Har även hunnit installera uppdateringar, och nu sist av allt Internet Explorer 8. Imorgon blir det nog resten: words, spotify, MSN och photoshop.

Idag har jag sovit till 10. Sen såg vi på Miami Ink, lyssnade på Svensktoppen och skötte om våra naglar. Mammas blev röda, mina rosa. Tyvärr syns det dåligt på bilderna, men men.


Mammas röda.


Mina rosa.

Lägger även in bilder som jag hade tänkt lägga in igår, men pga att det mobila bredbandet sega sig så pass mycket att det var omöjligt att ladda upp bilder så blir det idag istället.


Årets första julmust!


Lördagens middag: mumsig kycklingsalsa.

Nu ska jag se slutet på Gossip Girl och sen blir det sängen. Ska till Piteå imorgon med mormor, morfar och mamma.

Och förresten. Jag var så himla duktig idag på träningen! Använde bara 3 kg hantlarna! Vet inte om det berodde på att jag har blivit starkare eller för att jag var fruktansvärt arg och irriterad. Var bara så stressad när jag kom hem, hade tänkt hinna installera antivirusprogrammet innan träningen, men det hann jag inte. Sen skulle jag sätta in linserna, men det ville sig inte. Så då for jag skitsur på träningen, och gjorde jättebra ifrån mig! Så jag kom hem som en glad och harmonisk tjej. Tur det.


Stora snöflingor föll i eftermiddag.


"På dessa marknader säljs allting. Precis allting. Och en del annat också."

- Expressen


Kommentarer
Postat av: Erika

Orka handla julmust nu... Neeeej bläää att man måste stå ut med julen är väl snäppet värre iaf. Men ändå.

Har fått förfrågan att jobba kväll julafton å dag juldagen. så jag vet inte riktigt.

Tror du att du får jobba?'

Kramar från en som är less.

2009-10-19 @ 12:10:36
Postat av: Oh Mira

Kycklingsalsan såg riktigt god ut! Gjort den själv? Och i så fall, vill du dela med dig av receptet? :o)

2009-10-25 @ 12:50:15
URL: http://ohmira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0