Promenad om halloween

Jag och Zara har varit på en promenad med Isabelle idag. Var riktigt skönt faktiskt, fast en aning halt. Pratade om dittan och dattan, fast mest om nummerplåtar och maskeraden. Promenaden avslutades inne på Gårdings då Zara inte visste vad hon skulle klä ut sig till på maskeraden imorgon. Men hon hittade vad hon sökte, tror vi i alla fall. Hon visste ju inte vad hon sökte, men hon kom då hem med något. Hon hade först tänkt sno häxan i lillrondellen, lämna en lapp om när hon skulle återställa den, och sen lämna tillbaka den eftr användning. Men det skulle ju bli lite bökigt.

Nu ska jag se Andra Avenyn och True Blood som jag har missat i veckan. Min vecka har sett så konstig ut, men jag har ju inte jobbat på två och en halv månad, och nu har jag jobbat tre dagar i veckan, inte konstigt att man missar en massa TVtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0