Time for bed

Himlar vad jag svettades på Step Upen idag. Helt otroligt! Men ni ska väl inte behöva höra om det, så då skriver jag väl om någonting annat. Det var sista gången vi körde det passet, så nästa vecka är det ett helt nytt pass! Ska bli kul att se vad det blir.

Eftersom jag köpte mig en eyeliner idag, min första faktiskt, så hade jag tänkt jag skulle testa den innan jag hoppade i duschen. Så när jag kom hem från träningen så sminkade jag mig, knasigt va?! Men tror inte bilden blev så hemsk ändå, eller? Har dessutom mina färgade linser på mig. Vet inte om jag sagt att jag har köpt färgade linser, men det har jag. Dom ska vara gråa. Annars så är ju min naturliga ögonfärg brun, så lite skillnad är det allt. Men jag tyckte inte att dom blev så bra, så därför blir det mest på träningen som jag använder dom, pga det jag skrev högst upp. Torka sig i ansiktet stup i kvarten med glasögon är ingen höjdare. Varför jag inte riktigt tycker om dom är för att jag ser ut att ha porslinsögon, typ. Jag får jättetsora pupiller, och ser bara allmänt mysko ut. Tror inte det syns på bilden, men så är det i alla fall.





Var in på Barnens Hus idag för att kolla priset på en grej, och för att kolla en annan grej gällande maskeraden. Jag tror jag vet vad jag ska vara nu, men det får ingen veta! Inte förän nästa helg. Men vad tror ni inte jag möts av där inne. Jo, en jättestor legotomte. Och inne på DollarStore så hade dom tagit fram en del julpynt. Tycker faktiskt det är alldeles för tidigt för det nu. Man hinner ju bli less innan det är juletider. Tycker att halloween kan få komma och gå, och sen, samtidigt som dom plockar bort halloweengrejerna, kan dom sätta fram julsakerna. För då är det ganska precis 4 veckor tills det är första advent, och man hinner köpa alla julens, eller åtminstone adventens, pynt på 4 veckor.


































Nu är det dags för mig att gå och sova. Klockan börjar närma sig 23, och då ska det vara mörkt och tyst här. Borde det i alla fall.
Men vad händer då imorgon? Jag ska fara på VuxenBarn och bli upplärd och påmind så jag kan sköta stället i nästan två veckor. Inte illa va? Det börjar 12, så innan dess måste man ha ätit frukost och gärna en morot innan man far, fixat till sig och vara i tid. Och gärna ha hunnit se ett Men in Trees-avsnitt och hunnit damssuga. Det ni! Ska även ta och ringa på löner och höra var på LAS-listan jag ligger. Men nu blir det godnatt som sagt.


"Det är inte våra dygder utan våra fel som gör oss till människor."

- August Strindberg

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

åååååh ser du men in trees =D har du säsongerna på datorn eller någon box eller så man skulle kunna få föra över till datorn/låna !? kram //sofia

2009-10-19 @ 23:50:29
URL: http://krambjornerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0