Tjejkväll

Nu är man hemkommer från tjejkvällen i Piteå med Zara och Sofie. Vi har alla hittat oss litegrann, Zara mest. Fast hon handla en hel del till Isabelle också, vintermössa och vantar och sådana saker. Jag har enbart köpt nagelvårdsgrejer. Nu när man är arbetslös och får ha långa naglar så är det ju kul om man kan ha dom målade och fina. Så det blev några nya färger och ett mirakelkit som stärker och skyddar naglarna. I och för sig så har jag stenhårda naglar, men mamma ville ge mig den, så då tackar man inte nej. Jag får nog prova använda det på hennes naglar också, för hennes är mjuka och sköra. Mamma hade beställt reflexer och en hårklämma, fast det blev två.



Vi råkade visst hamna på lösviktshuset i Öjebyn innan vi tog oss in till stan, det är den påsen som kikar fram högst upp. Blev även ett Rosa Band, så det var nog dagens goda gärning.


Nagellacksremover, mirakelkit, orange blått och rosa nagellack och ett baslack, allt från Depend.


Nu är det dags för mig att krypa till kojs. Blir en tuff dag imorgon: morgonpromenad med Zara, bakning av minst 40 cupcakes, förhoppningsvis simning kl 15 och sen packning av 40 cupcakes i bilen och få dom utan kladd till Norrfjärden. Och sen blir det att köra till Kåbban mitt i natten. Måste nog kanske och handla en liten pensel också, om jag får tid över. Annars får jag ta en jag har hemma. Hade nämligen tänkt att mamma och Zara ska få ha lite kul med mina naglar. Dom ska få måla dom precis hur dom vill, med mönster och grejer. Kommer bli spännande! Ska bli kul att se hur dom nya färgerna ser ut.

Jag är inte säker, men jag kan ha fått en hemlig beundrare. Och ja, jag är singel.

Dröm gott!




"Det var roligt att höra din röst igen, ja dubbelt så trevligt som vanligt eftersom jag inte behövde se på dig medan vi pratades vid."

  - Groucho Marx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0