True Blood

Det jag sa att jag skulle göra idag har jag redan hunnit göra. Kl 8 blev det morgonpromenad på 45 minuter. Sedan har jag hunnit dammtorka, ringa AF kundtjänst och övat på NUS-låtarna. Eller det blev bara två låtar, men man kan ju som alla egentligen. En är sjukt svår för den går alldeles för fort. Eller sjukt svår är den väl inte, men den går fort och jag gräver på djupet hela tiden. Sen den andra låten har jag bytt så jag spelar första på, och då var jag ju tvungen att öva lite. Den är egentligen lätt den låten, men första har vissa krumelurer som inte andra har. Och här är det på höjden det blir superjobbigt. Får väl se hur det går. Låter det illa då vi övar får vi väl byta tillbaka, vi har ju faktiskt konsert nästa läger. Om typ 3 veckor.





Nu ska jag se True Blood. Skulle se det igår efter Greys, men det kändes som att jag hade missat ett avsnitt. Och tydligen hade jag det också. Så jag stängde av TVn, och så ska jag se dom där två avsnitten nu istället.

Chaow!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske låter som en konstig fråga, är du möjligt vis singel? ;)

2009-10-01 @ 19:31:15
Postat av: Martin

Jasså du har börjat se true blood? vad tycker du om den då? =) Jag och Sofia har betat igenom Säsong 1 så ska som börja på säsong 2 nu nån dag =)

2009-10-02 @ 16:54:17
URL: http://krambjornerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0