Vad göra nu?

Då är man hemma från Norrfjärden då. Vad ska man nu hitta på? Ska man se ett Men in trees-avsnitt eller ska man gå och lägga sig? Ja, svår fråga det där du.

Vad har man gjort idag då? Inte mycket kan jag erkänna. Vaknade upp i Vidsel, åkte med mormor och morfar till Älvsbyn. Var på Apoteket och sen skjutsade morfar hem mig. Satt vi datorn ett tag, och sen for jag till Anton. Blev där ett tag, bokade biljetter till Örebro, vilket är en historia för sig. Sen for jag och simma, sen hem och gjorde middag bestående av makaroner, köttbullar och gräddsås. Såg klart Men in trees-avsnittet jag hade hunnit börja på, och sen blev kl 18 och jag for till Norrfjärden och spelade.



Charmtroll!


Ska ta och dra den där boka-biljetter-historien lite snabbt. Det började bra med att vi hittade hyffsat bra priser på biljetterna. Sedan började jag registrera mina två värdebevis, vilket gick bra. Sedan skulle Anton betala resten med internetbanken, och det gick inte bra. Försökte igen, men då var beställningen upptagen. What? Så då avbröt vi allt och började om. Registrera värdebevis, nix. Det gick inte längre. Ringde SJs Kundtjänst, och efter många telefonköer fick jag prata med en kille som hjälpte oss. Felet var att om man skulle betala genom internetbank kunde man bara registrera ett värdebevis, dom hade fel på sidan eller något liknande. Så då fixade han så vi fick göra om beställningen och så betalade Anton med kortet istället. Så den 5/11 åker vi ner mot Örebro, och den 9/11 åker vi hem igen. Blir fyra trevliga dagar tillsammans med Jennifer och Johan. Och Anton förstås, men han måste jag ju "dras med" i två nätter utöver det. Längtar, det kommer bli himla kul! Ska bli kul att se deras lägenhet också.

Nä, nu har jag nog bestämt mig för att lägga mig och lösa korsord och läsa lite. Får se på Men in trees imorgon istället, om det inte blir Himmelsblå. Har ett helt band, typ 7 eller 8 timmar med Himmelsblå som mamma spelat in åt mig, vet inte ens vad det handlar om, men det lär jag ju märka. Men godnatt då. Sov sött och dröm gott!


"Pengar ger viss lycka, men efter ett tag ger de bara mer pengar."


Kommentarer
Postat av: Martin

Snacka om att sno min bild va?! :O Men ja, hon är så underbart fin så det finns inte!

2009-10-09 @ 23:03:49
URL: http://krambjornerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0