Lite snyggare

Inte jag, men min lägenhet. Har alldeles nyss dammsugit och plockat undan och plockat ihop litegrann. Så nu är inte golvet smuligt längre, och köksbordet och skrivbordet är inte en enda hög med papper. Så det känns skönt.

Jag och Zara har tagit morgonpromenad idag, fast det blev en förmiddagspromenad istället. Tidigare än igår i alla fall. Sen kl 15 ska jag och simma, får se om Zara följer med då också.

Har sett klart allt på bandet mamma spelade in åt mig förutom Mentalist, som jag håller på se nu. Fast mamma kommer nog när som helst, så jag hinner nog inte se så mycket mer.

Zara, det är klart att vi finns där för er! Jag är så glad att få vara så stor del av ert liv. Du känns som den storasyster jag aldrig fick! Älskar dig! Och din dotter och man!


Kommentarer
Postat av: Zara

Men åhh, Lotta vad glad jag blir!! Jag älskar dig med!;) Ni är så fina!

2009-09-26 @ 23:43:39
URL: http://zaraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0