Andra Avenyn

Nu är mitt skift slut, så nu ska jag hem och se på Andra Avenyn. Kanske man hinner ikapp någon gång i år.

Imorgon är det onsdag, men inte vilken onsdag som helst. Utan det är den onsdagen BellaBus blir 9 månader! Tänk vad tiden går fort. Snart är hon ett år och springer runt i hela huset och skriker. Ja, hon har en röst som heter duga. Oftast pratar hon på som vanligt, bahbah bahbah. Men ibland är det iltjut, även fast hon inte är arg.

Men jag blir hemma i Vidsel ändå. Ska dammsuga och skura hade jag tänkt. Johan har skitat ner golvet med sina kryckor kan jag tala om. Det syntes efter att Bella krypit runt lite idag, tröjan var inte vit längre. Så det hade jag tänkt vara snäll med mamma och göra. Sen ska jag uppdatera bakbloggen och städa lite i min garderob. Och se lite TV förstås.

Men nu ska jag hem och se på AA. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0