Godnatt

Jag skulle ha legat och sovit för flera timmar sen, för jag har inte sovit så många timmar som jag borde ha gjort dom senaste dagarna. Men när man då har varit borta har man missat en del på TV. Efter att ha sett Percy Jackson och kampen om åskviggen med mamma och Martin, så såg jag Cougar Town, Gossip Girl och sist Desperate Housewives. Funderar om jag ska lägga mig i sängen och se klart Vampire Diaries från i torsdag, började se det lördagmorgon innan jag for iväg och jobbade. Så har bara en knapp halvtimme kvar på det. Skulle ha varit skönt att se det, för sen har jag FlashForward, NSIC, Millennium del 4 och två Criminal Minds kvar att se också. Puh.. Det är jobbigt att vara serieberoende.

Nä, ska nog lägga mig med datorn och se Vampire Diaries nu. Blir jag aptrött så stänger jag av den och sover.

Godnatt!

(Sorry för uteblivna veckans tips)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0