Onsdag


Grattis Bella 9 månader!

Idag har jag gjort allt jag tänkte göra, utom en sak. Och den saken kände jag inte för att göra då jag ändå ska flytta hem. Och det var den där garderobsstädningen. Men annars så har jag först och främst städat ur bilen inför sommaren. Skönt att ha gjort bort det. Pappa bytte ju däck och spolade av den i söndags, så nu är den ren och sommarfin. Sen så har jag bloggat, fixat Zaras bloggdesign och dammsugit och skurat i vardagsrum, kök och hall. Känner mig duktig. Nu har jag suttit för länge, så jag har lite ont i ryggen. Men nu blir det att byta om och fara iväg och jobba, kanske ryggen blir bra igen.

Kommentarer
Postat av: Erika

kolla in vett ja!;)

http://inmotion.blogg.se

2010-04-22 @ 15:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0