Barnvakt

Idag har jag fått vara med min älskade BellaBus! Vi har gått på promenad, hälsat på på mitt jobb och varit och grattat Annika som fyller år idag. Grattis vännen!
Hon har varit på sitt allra bästa humör, trots att det är ett tag sen vi träffades och att hon träffat en massa nya människor idag. Hon är bäst!



Har försökt skapat ett youtube-konto, men det går inte bra. Hade tänkt lägga upp en film då hon härmar mig. Har ju fortfarande inte helt återställda lungor efter "förkylningen", så jag går ju runt och hostar hela tiden. Då vi hade kommit hem till henne efter att Zara var klar hos frissan så hostade jag. Tror ni inte hon börjar härma mig då! Sätter handen för munnen och låtsashostar! Himla skönfis! Ska försöka fixa det, så ni får se det någongång. Kanske skapar ett videofyme-konto istället. Någon som vet vad skillnaderna är?


Var bara tvungen lägga in denna knäppa bild, hon håller på att skratta!

Kommentarer
Postat av: Erika

haha det syns att det är Annika som sitter där bak med benen =P

2010-09-01 @ 07:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0