En dag i bikini

Så härligt väder vi har haft idag! Vaknade efter 9 någongång, hörde barnskrik och folk som sprang runt. Så kändes det i alla fall då man var nyvaken. Men från typ 10 har jag varit iklädd bikini. Varit ute med Bella och lekt. Sen ropa jag fast Hanna som fick komma och plocka våra bryn! Så nu känner man sig äntligen (sen)sommarfin! Sen på slutet innan Hanna och Krister gick hem så tyckte deras kisse om mig. Och han var rätt mjuk faktiskt.


Kan man bli mycket snyggare?!


Även Johan hamnade under plockning!

Hann även fixa till Zara uppi håret innan jag for, dom skulle nämligen på bröllop. Hon fick en jäkla massa hår i alla fall! Tänk vad en volumaster, hårspray och en iCurl kan göra!


Fin kisse.




Nu ska jag ta en snabbdusch, sen ska jag nog se en film eftersom min bok blev kvar i Vidsel.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0