Fotboll

Jonas skickade tidigare idag ock fråga om jag var sugen på fotboll ikväll. Klart jag var, men jag jobbade ju. Men så fixade han så vi kunde spela senare! Kändes faktiskt lite möttot att fara iväg halv10 på kvällen och spela fotboll. Hade ju hunnit duscha idag, och så skulle jag nog ha behövt en timmes extra sömn. Men jag är himla glad att jag for, för det var så himla skönt! Sjukt jobbigt förstås så man inte har någon kondis alls, men kul! Gjorde två mål dessutom!



Nu ska jag snabbduscha och sen gå till sängs. Hade planerat att kanske se klart filmen jag började se igår, men nu blir det på tok för sent. Dusch, snabbläsning och sen godnatt.

Läger imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0