Ny tröja

Usch, vad kallt det är! Har frysit konstant sen vi klev ur bilen i Piteå. Funderade där ett tag på att ha jeans och tröja, men kände inte riktigt för det. Dessutom sken ju solen. Men jag skulle ha haft helly hansen kalsonger på mig tror jag. Brrr... Ska sommaren sluta vara varm kan det ju bli höst direkt så man vet hur man ska klä sig. Snön får gärna komma tidigt i år.

Blev inte så lång runda på stan. Hade ju trott att vi skulle shoppa till typ 7 och äta sen, men så blev det inte. Men jag hann ändå hitta mig en tröja på Gina Tricot! Kunde bara inte motstå!


Gina Tricot, 99:-


Nu ska jag i nattkläderna och se tv ett tag. Tror det blir en hyffsat tidig kväll ikväll. Men det återstår att se...

Kommentarer
Postat av: Miranda

Åhh vilken söt tisha! Jag är så svag för katter, haha...

2010-08-21 @ 10:51:12
URL: http://mirandaw.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0