Röntgad

Vaknade 10:40 av att jag fick ett sms av Annika. En timme senare var jag där.
Hon hoppade runt på kryckor pga att hon spelade innebandy igår. Vad har jag sagt om den där innebandyn! Man blir bara skadad! Tyvärr... Så vi tog det lugnt och spelade kort. Kan ju säga som så att det inte gick hela vägen för mig.



Medan jag var där så kom jag på att jag skulle ju på ÄVC för röntgen idag. Så kl 13 begav jag mig hem för att hämta kallelsen, och så iväg till VC.
En bild senare fick jag fara igen. Men hon sa att det kommer nog ta 2-3 veckor innan läkaren hör av sig! Men blä! Jag hade ju trott att kanske en vecka eller så, men icke. Ja, jag kunde ju ringa ett nummer för att höra vad röntgenplåten visade, men jag får ju inte visa mer än så. Så det är lika bra att vänta tills läkaren hör av sig, så man får veta på riktigt.

Sitter och har rast på jobbet nu. Funderar på vad jag ska göra när jag slutar, men så kom jag på att jag har två filmer på datorn som jag måste se. Men då är frågan om man skulle se Brothers eller Shutter Island. Förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0