Imorgon ska jag

* Ha världens längsta sovmorgon. Funderar starkt på att helt stänga av min mobil för att slippa ett störningsmoment. Men då kommer väl sopbilen kl 7:30 och väcker mig.
* Slå in paket! Det här har jag längtat till sen första advent.
* Duscha! Känns som att det är en evighet sen jag gjorde det sist (fast det är det såklart inte). Och när jag ändå är påväg att bli lite fräschare så tänkte jag göra en ansiktsmask också.
* Och så ska jag jobba förstås. Ni kan väl inte tro att jag är helt ledig heller. Vad trodde ni om mig egentligen?
* Blogga ordentligt om dopet och grejer. Jag hoppas jag hinner det, man vet ju aldrig hur mycket tid som går bort till sovmorgonen. Men sen så har jag ju fortfarande inte fått alla bilder av brorsan än. Fick ju tillbaka min kamera idag, men tårtorna är på hans kamera. Så dom får ni inte se än. Tyvärr. Vill ju så gärna visa dom! Är faktiskt väldigt nöjd med dom.

Var som meningen jag skulle se CSI nu, men jag missade starten. Tur jag hade programerat in det, så då ser man det imorgon istället.
Nu ska jag äta upp mina makaroner med korv, sedan blir det läggdags.

Kommentarer
Postat av: Zara

Tårtorna var gaaalet vackra!:) tack än en gång!

2010-12-15 @ 00:48:47
URL: http://zaraaa.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0