Jag vann!

Jag vann! Fattar ni, jag vann en tävling! En bloggtävling! Så jäkla glad jag är! Jag sitter och skrattar och ler och fnissar för mig själv! SÅ HIMLA LÄCKERT!

Han var själv in och tipsade mig om sin tävling, så jag tänkte, varför inte. Jag skrev min lilla kommentar, och nu, två dagar senare, har han kommenterat mig och sagt att jag vann! TUSEN TACK!



Länk till grattisinlägget.

Länk till tävlingsinlägget.

Av 266 kommentarer till det inlägget valdes jag ut som vinnare! Jag vet knappt vad jag vunnit ens, men jag lär ju bli varse det snart! Måste kanske söka rätt på Megan Underwear med detsamma!

Ha en bra kväll och sov gott inatt. Jag kommer nog sova alldeles underbart gott!

Update: Har hittat det jag sökte! Och det är det här nattlinnet jag vunnit! Supersött! Superglad!

Kommentarer
Postat av: erika

Con gratz ;)

2010-12-02 @ 23:20:36
URL: http://www.mittlivihokksund.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0