Magkatarr?

Börjar tro att jag har fått magkatarr igen, har ont i övre magen och mår lite illa. Har väl varit en del stresande sista tiden, även om jag kanske inte känner det sjäv. Men antagligen så anser kroppen det, så då är det väl bäst man lyssnar och lyder. Så mina planer för veckan är inte stora. Jobbar var eviga dag denna veckan, har tagit på mig två extra turer på mina två lediga dagar. Något jag ångrar nu, men det är bara att härda ut. Men mina lediga stunder ska jag spendera framför TV och dator. Ska se film och serier har jag tänkt. Alltså, inte så stora planer.

Funderar så mycket över vad man skulle ha hittat på nyår. Jobbar till 21:15, men sen då? Någon som har några förslag? Någon som vill bjuda in mig på festligheter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0