Nyårsafton - sammanfattning av 2010

Den sista dagen på året 2010. Och det är väl nu man ska börja reflektera över vad man har gjort under det gånga året, vad man är nöjd och glad över, och vad man är mindre nöjd och glad över. Sen ska man börja fundera över det kommande året, nya nyårslöften. Så det är väl bäst man sätter igång då!

Januari


Vann andrapris i en fototävling.

Februari


Började jobba på Storforsen Hotell på riktigt.

Mars


Jobbade som en tok, 218 timmar på hotellet + några åt Kyrkan.

April


Vann striden mot Försäkringskassan angående att få ut sjukpenning då jag hade ryggskott.

Maj


Jag fick min första riktiga anställning, tidsbegränsad, men ändå en anställning.

Juni


Gjorde min första "riktiga" tårta, inga gräddtårtor längre.

Juli


Isabelle fyller 1 år, vilket självklart firades flera gånger om!

Augusti


Stridit mot Älvsbyns Kommun om att dom INTE får lägga ner vår avdelning igen.

September


Blev faster igen! Till lilla Ronja Johansdotter.

Oktober


Första snön kommer. En väldigt lugn månad.

November


Tjejkväll och personalfest med flickorna på jobbet! Sjukt kul kväll!

December


Första julaftonen med hela släkten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0