Rica Hotell Stockholm

I lördags bestämde sig jag och mamma om att vi skulle fara till Stockholm efter nyår. Hon vill egentligen inte vara hemma då hon fyller år, men då jag jobbar den helgen så blev det helgen innan. Så onsdag den 19/1 går tåget till Stockholm, och söndagmorgon är vi hemma igen. Och vi hittade genom Coops hotellpremie ett hotell som ligger evigt säkert mitt inne i stan. Och mitt inne i PUB-gallerian! Hur coolt var inte det?! Vi ska bo på Rica Hotell, kommer nog bli riktigt nice!





Klassisk elegans och Stockholms bästa cityläge

Mellan Hötorget och Drottninggatan ger vi dig ett stort utbud av moderna rum och lokaler för bekvämt boende, möten eller måltider. Läget ger dig också ett fantastiskt utbud av shopping, restauranger och nöjen inom minuters avstånd.

Tror mamma blev ganska glad över sin födelsedagspresent, eller vad tror ni?!


Kommentarer
Postat av: jonas

Är ett väldigt fint och mysigt hotell var där för någon vecka sedan :D kommer bli nöjd tror jag

2010-12-21 @ 16:34:19
Postat av: mamma

jag är överlycklig älskade dotter

2010-12-22 @ 23:26:44
Postat av: Jonas

Riktigt nice hotell det ser ut att vara, det borde man verkligen försöka besöka nästa gång man har vägarna förbi :)

Postat av: Linna

Det är ett jättefint hotell, har bott där vid ett par tillfällen och alltid blivit nöjd.

2011-08-16 @ 19:00:47
URL: http://www.stockholmhotell.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0