Sjuk

Ja, nu har man bockat av några av sakerna jag skulle göra idag. Jag hade sovmorgon, men det var inte enkelt. Somnade kanske vid halv12 igår. Sen vaknade jag till vid 3 tror jag. Och nästa gång jag vaknade till var kl 5. Och det tog en timme innan jag kunde somna om! Upp för att snyta sig hundra gånger, jättetäppt näsa så man knappt kunde andas. Men tillslut så somnade jag om och sov till strax före 10. Steg upp och såg CSI. Sen slog jag in lite julklappar, så är det gjort. Några är kvar att slå in, men jag har inte alla hemma än, så det måste helt enkelt vänta.
Har precis dushat och sitter nu mer ansiktsmask med doft av jordgubb i fejset. Den ska tvättas fort typ nu, vilket är tur, för jag är väääldigt snorig just nu, i stort behov av att snyta mig. Så det ska jag göra nu. Sen ska jag skriva om dopet och helgen.

Känner mig inte alls frisk eller pigg idag, men jag ska iväg och jobba ändå. Det är bara 4,5 timmar det handlar om. Har känt mig ganska varm, men tempen visar inte mer än 37,3. Är i och för sig en sån där lågtempad människa, så lite feber har jag väl kanske. Men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0