Soffkväll

Ännu en soffkväll blir det. Har sett 1,5 avsnitt Dexter nu, men blev så bloggsugen.
Så vad har jag egentligen att blogga om då? Inte så mycket.

När jag kom hem så slängde jag alla kläder i tvätten och mig själv i duschen. Vi kan ha fått magsjuka på avdelningen, och självklart var det jag som fick ta hand om det mysiga. Så jag tar inga risker, allt ska bli rent! Så även jag! Spritade av allt jag hade på mig då, larmet, mobilen, nycklarna. Ja, till och med lypsylet (fast inte själva lypsylet)! Här ska ingen magsjuka härja!



Nä, nu ska jag värma lite äppelpaj tror jag, och fortsätta se på Dexter. Kl 20 blir det Vampire Diaries och 21 blir det nog filmen på 3an, What a girl wants. Har för mig att den ska vara ganska bra. Men i och för sig så gillar jag ju amerikanska kärlekskomedier för små ungdomar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0