Telepatisk?

Ska berätta en grej som hände i bussen på väg hem från Luleå i torsdags. Eller jag måste kanske börja från början.

Kom att tänka på en kompis jag inte hört eller sett av på jättelänge. Tänkte att jag skulle borda skicka ett sms och fråga hur det var och så. Berättade det till och med för mamma, att jag hade tänkt skicka ett sms till denna person. Hur det nu än var, så blev det aldrig av. Och det som hände på bussen var att denna person skickade ett sms till mig! Blev lite smått chockad, och såklart glatt överraskad! Här har man i en (dryg?) veckas tid gått runt och tänkt skicka ett sms, men aldrig gjort det. Och s helt plötsligt så får man ett sms av just den personen.

Vad skulle ni kalla det? Telepati? Ödet? Ett enkelt sammanträffande?

Kommentarer
Postat av: Hanna Skattberg

Härlig blogg(: hur mår du?:)

2010-12-01 @ 15:21:22
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0