Älvsbyn fram och tillbaka

Vaknade 10:30 idag. Kan ju inte säga imorse, för halv 11 är ju på dagen, eller åtminstone på förmiddagen. Men jag var inte i säng förän efter 12 i natt, och lampan slocknade först vid 20 i 1. Och så steg jag ju upp kvart över 5 igår. Behövde få sova lite.

Idag har jag och mamma beställt var sitt paket från Ellos! Blev väldigt tjorvigt då rabattkoderna inte fungerade som dom skulle, så det slutade med att mamma ringde och beställde allt, och då fick vi våran rabatt! Så nästa vecka någongång så har vi var sitt paket att hämta ut! Nice! Är sjukt många år sen jag beställde hem kläder sist, jag bodde nog här hemma då tror jag. Och det är väl 8 år sen jag flyttade till Älvsbyn tror jag.. Gud vad tiden går..

På tal om att tiden går, jag måste nu gå på toa en snabbis innan jag byter om och far iväg och jobbar. Ha're!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0