Att-göra-lista

När jag kom hem runt halv 1 inatt så la jag mig och började skriva en lista på saker jag hade tänkt jag skulle hinna göra idag, och det som inte hinns idag gör jag imorgon.
Först började jag skriva i vilken ordning jag skulle göra saker, men då jag missat vissa saker som måste göras ganska fort så blev det huller om buller med allt.

Att göra:

* Blogga
* Byta sängkläder
* Skotta (det har snöat konstant sen igårkväll, och pappa är borta)
* Maila Vailet
* Dammsuga
* Göra rent på toaletterna
* Dammtorka
* Handla
* Baka
* Fota ute i snön
* Koppla bilen
* Kolla Andra Avenyn
* Avslutningsvis blogga igen

Innan jag tar itu med listan ska jag äta lite frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0