Bio snart


Bio i Vidsel.

Ja, det blev ingen bio i söndags, för det kom igen. För er som inte vet det så har vi bio i Vidsel, och pappa är med och sköter om det hela, han säljer biljetter. Men då klockan var 19 så var det bara jag, pappa och maskinisten där. Så det blev ingen bio. Dom visar inte bio för en med gratisbiljett. Så jag gör ett nytt försäk ikväll. Filmerna visas två gånger, söndagar och onsdagar. Så jag hoppas verkligen att det kommer lite folk idag. Och det bästa med Vidsels bio är att jag kan komma 5 minuter innan och få bästa platsen! Det finns inga riktiga biostolar, utan man ställer ut en mindre sorts fåtölj. När jag var liten så fanns det en annan bästa-plats. längst fram i mitten. Och det tyckte ju alla ungar i min ålder, det gör någ ungar i den åldern fortfarande. Men nu är bästa platsen längst bak mot väggen. Sen tar man en stol framför också, som man kan ha fötterna på. Det är lite kallt där, så tjocksockarna följer med som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jo säkert men onödigt att skriva om det på bloggen då vi hade absolut tystnadsplikt, det är en privatklinik också. :)men du vet ju inte vilken klinik vi var på...så jag kan säga att allt från näsoperationer till bröstinplantat op och lite mer :) jättekul.

2010-02-18 @ 10:55:59
URL: http://emmaumeabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0