Göra rätt för sig

Det är väl bäst man börjar göra lite rätt för sig här hemma hos mor och far. Ska bara äta upp mitt fil, sen ska jag dammsuga och bädda i bäddsoffan och plocka undan lite saker och slänga in det i skrotrummet. Det visste ni inte att vi hade. Jag visste det egentligen inte ens själv förän alldeles nyss då mamma skicka och sa att jag skulle slänga in tvätten i skrotrummet. Trodde först att det var mitt rum, för det ligger närmast köket och allt brukar hamna där. Även när jag bodde hemma på riktigt. Mitt skrivbord var jämt fyllt av saker som inte jag ägde. Men tillbaka till skrotrummet. Jag kom till sist fram till att det är syrummet. Där är det stökigt må ni tro, så det måste vara skrotrummet.

Nä, filet var det.

Kommentarer
Postat av: Tea

Ja, jag måste verkligen fundera på hur jag ska göra, men TACK för tipsen! :) Jag ska kanske själv söka jobb på Storforsens hotell när jag kommer hem. Vilken typ av anställning har du?

2010-02-11 @ 12:09:04
URL: http://teaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0