Middagslur

För en timme sen så vaknade jag från min middagslur. Kom hem kvart över 12 från hotellet. Värmde pannkaka och åt den till CSI:Miami. Sen gick jag och la mig och sov i 1,5 timme, kanske lite drygt faktiskt. Blev kanske lite för lång powernap, för jag känner mig ganska trött, men det går nog om kl 18 då man börjar om igen. Hade det inte varit för att jag börjar 7 imorgon igen hade jag nog inte sovit någon middag.

Nu ska jag se NCIS, har alldeles nyss sett Fringe. Hinner jag börjar jag se Numbers också, och det borde jag ju göra. Eller hur? Kklockan är ju bara 16:12 nu.

Vad ska ni göra ikväll då? Förmodligen se Melodifestivalen. Den ska spelas in så jag kan se den imorgon efter jag slutat.

Kommentarer
Postat av: hio

hur e läget med dej nu för tiden?

2010-02-07 @ 01:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0