Morsning Korsning

Godmorgon alla morgonpigga och ni andra trötta. Nu har jag varit vaken i 20 min och har bara hunnit klä mig. Ska snabbt göra lite gröt innan jag sticker iväg till kyrkan. Måste ta fram brödet så det hinner tina och så duka fram resten av fikat.

Har drömt helmysko inatt. Var hos mormor och morfar, och där var det en gubbe som vi skulle ta hand om. Alltså, jag jobbade typ på Ugglan, fast hos mormor och morfar ute i skogen. Efter att ha jobbat 30 minuter, slitit som ett djur hade vi också (det var en tung och icke hjälpsam gubbe), var jag tvungen fara, för jag skulle ha vuxenbarn kl 9. Och före det så hade jag varit på vuxenbarn, och kom på att dom skulle få hamburgare idag. Men det fanns inga i frysen, så jag fick skynda mig ner för att handla. Så Thomas, en gammal klasskompis fick hålla ställningarna. Och vars han kommer in i bilden har jag absolut ingen aning om.

Nä, gröt var det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0