Tredje dagen

Nu sitter jag hemma i Vidsel igen, ska strax byta om och fara iväg och jobba.

Steg upp kvart i 8, åt och borstade tänderna. Sen for jag iväg till Älvsbyn och till jobbcoachen, där jag fick lära mig hur ett CV ska se ut. Så nu har jag två läxor att göra, skriva Personligt Brev och CV. Och så är det väl kanske meningen att jag ska mixa ihop dom två och skriva ett säljbrev också, vet inte riktigt. Men det kommer bli en tuff uppgift, jag är kass på sånt här. Men det blir morgondagens uppgift. Läxa och dammsugning.

Efter CV-kursen så for jag till mamma i brorsans lägenhet. Hjälpte henne lite med packning av grejer, sedan bjöd jag henne och Johan på lunch på Café Storgatan. Blev kycklingsalsa för mig och mor och stekt palt för bror. BellaBus fick smaska på majskrokar.



Sedan blev det en sväng förbi Ugglan för att hämta några blöjkartonger, dom är bra att packa i. Sedan for jag iväg på gymmet och blev kvar där i 2 timmar. 15 minuters cykeluppvärmning och sedan 70 minuters styrketräning. 10 min stretching efter det och så bastu och dusch. Skönt! Det är väldigt intressant att höra damer 70+ prata om att gå kurs i HLR (hjärt-lungräddning). Sen var det bara att köra hem till Vidsel, äta middag, och här är man nu. Bäst att börja byta om, klockan är redan 17:30.

Bajjbajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0