Äcklad

Just nu är jag ganska äcklad av mig själv, men det måste jag ju stå ut med när jag gör så här mot mig själv. Inte smart! Har ätit alldeles för mycket gott ikväll, på tok för mycket. Några tusen kakor och hundra bitar kladdkaka. För att inte tala om dom 10 goda semlorna jag tryckte i mig när jag kom hem till Vidsel. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Vad har hänt idag då? Steg upp 9:30 och bakade 5 kladdkakor. 12:30 blev det gymmet och sen handling. En dusch och sen bakade jag kakor. Hemskt goda! Alldeles för goda. Ja, ni förstår nog säkert vad jag menar. Såg CSI:Miami och Robinson. sen var det bara att backa allt det goda i bilen och bege sig till Norrfjärden. Vi spelade Michael Jacksons Thriller! Det svängde rätt bra! Och så blev det the Simpsons också! Alltid lika kul att höra!

Nu ska jag borsta mina äckliga tänder och sen läsa lite innan det blir godnatt. Imorgon blir man förhopningsvis väckt av världens bästa tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0