Avatar



I måndags så var jag, Johan, Zara, Sofie och Nisse och såg Avatar i 3D. Himlar vilken bra film alltså! En av dom bästa jag sett! Och sen att se den i 3D var ju en upplevelse i sig. Har aldrig sett en film i 3D förut, så det var spännande. Blir absolut att köpa den filmen sen när den har kommit ut, även fast jag inte har några pengar. Jag får väl flörta med mamma att köpa den, för hon har ju faktiskt inte sett den, och hon MÅSTE se den! Det är verkligen ett måste! Alla måste se Avatar!



För att få 3D-effekten måste man ha på sig speciella glasögon. Ni kanske kommer ihåg dom gamla i papper med ett rött öga och ett grönt öga. Dom här är inte alls snyggare, men dom är istället lite bruna, väldigt spegliga. Men det finurliga är att man knappt ser att ett öga faktiskt är rött och det andra grönt. Jag hade dom i knät och då reflekterade ljuset ner på min vita klänning, och då såg man att det var rött och grönt. Tyvärr sitter dom inte så jättebra då man redan har ett par vanliga glasögon under. Hade jag 3D-glasögonen på näsan så såg jag bara halvt i 3D. Så jag var tvungen att lägga upp dom på glasögonen, så min näsa trycktes halvt ihop av tyngden från två glasögon. Ni ser att mina riktiga glasögon kikar fram längst ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0