Byebye FujitsuSiemens

Igår var vi till Piteå och shoppade, hittade en massa söta saker på Gina Tricot. Har inte hunnit ta kort på det än, men det kommer så småningom. Förmodligen på tisdag då jag har lite tid över till annat. Förutom kläder så slog jag till på stort och köpte ny dator! Äntligen säger jag då bara! Det blev en HP med Windows 7, ungefär så mycket vet jag om den. Kommer en bild på den också såklart, den är ursnygg!

När vi kom hem från stan så for vi upp till Johan och Zara en sväng. Lillan var på strålande humör då vi kom, men blev lite smågrinig mot slutet. Sen vi hade farit så kom Zara på att det kanske kunde vara en tand som spökade. Och det var det. Bella har fått sin första tand! Den syns knappt, men jag har sett den! Tvingade ner henne till Jennifer och Mariann, och då blev det så hon stannade och "såg" Robinson med oss. Jag kan inte ljuga och säga att vi såg det, för jag minns knappt vad som hände. Man var ju så upptagen med att titta på lillan. Hon fick bland annat dricka vatten ur ett (plast)glas för första gången! Jag filmade det med mobilen, men då den filtypen inte fungerar att ladda upp på youtube så missar ni det.

Idag har varit en ganska lugn dag. Sov till 9:45 då alarmet ringde. Såg TV fram till 13, då jag for iväg och cyklade 30 minuter. Sen blev det att steka plättar på 1 liter mjölk, äta några av dom och sen blev det film hos Poki. Nu är det bäst att man går till sängs, ska upp imorgon och till Piteå igen. Ska följa mamma på återbesöket på PÄS för axeln och sen blir det en vända till på stan. Hann inte med alla affärer, och så blir det en lunch med lillebror. Sen på kvällen blir det att se Avatar i 3D med Johan, Zara, Sofie och Nisse. Längtar!

På återseende, och sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0