Halvt nyvaken

Fick sms av Annika 10:30. Då hade jag vaknat en minut tidigare! Oj, trodde inte alls att jag skulle sova så länge. Sov ju till nästan 10 i fredags, samma igår och nu halv 11 idag. Och klockan var väl kanske halv 1 då jag somnade inatt, så jag tycker inte att jag borde ha sovit så länge, men tydligen behövde kroppen det.

Har då hunnit klämma i mig lite gröt och juice. Ska försöka fixa klart Veckans Tips nu, det är ju söndag idag! Sen kl 12:30 blir det träning med Annika.

Har drömt väldigt mysko inatt. Jag, Jennifer och Anton låg alla tre i min 90s säng hemma i Vidsel. Hur fasen går det till egentligen?! Tur det inte var på riktigt säger jag då bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0