Hos Donna

Just nu sitter jag hos Donna, eller Snakke som han kanske hellre föredrar att kallas. Martins kompis i alla fall. Ska på bio ikväll som sagt, och i stället för att åka hem till Älvsbyn för att byta bil och åka tillbaka så följde jag Martin till Daniel där han bor nu när han jobbar i Piteå. Ska sitta på datorn ett tag, men har även ett nytt nagellack och en VeckoRevyn att bläddra i. Så det blir väl att göra det sen, antar jag.

Jag hade ju som inte tänkt handla något mer idag, men det blev visst så ändå. Köpte ett till linne, och så köpte jag en likadan tröja som i lördags, fast en storlek större. Och så får mamma gå in imorgon och lämna tillbaka den jag köpte i lördags. Jag har förutom linnet och tröjan även köpt en brun-utan-sol kräm för ansiktet. Jag tycker jag har blivit så himla blek, men jag har ju varit sjuk i 2 veckor, och då brukar man se blekare ut. Men jag ska då prova nu och se hur det blir. Hoppas jag inte blir flammig och hemsk, utan att det blir jämt och snyggt.

Jag önskade att jag hade min egen dator här, men jag får väl nöja mig med lillebrors. Kommer ha tid att använda min egen snart! Imorgon blir det att fixa över allt från gamla till den nya, fixa spotify och voddler och lite till. VLC låg redan på datorn, så det är man glad över, en sak mindre att installera. Så gäller även MSN, fast det är då så sällan som jag använder det.

Nä, nu ska jag skona er från mer text. Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0