Isabelle 6 månader


Isabelle idag, 6 månader.


Isabelle, 1 dag gammal.

Grattis lilla sötunge! Tänk att det bara är 6 månader sen du kom till världen. Känns som att du har funnits här så mycket längre, men ändå har tiden gått så fort. 6 månader. Självklart skulle det firas! Det jag bakade igår var en tårtbotten, så i morse blev det att fylla den. Den blev riktigt god måste jag säga, det tyckte alla! Garneringen blev inte riktigt som tänkt, men det dög. Skulle så stort skriva ISABELLE 6 MÅNADER, men efter ISABE så rymde jag inte mer. Så då blev det så här istället:





Den är fylld med marsangrädde och chokladkräm/glasyr. Ni vet den sortens glasyr man har på kärleksmums. Riktigt smarrigt! För recept på allt så får ni kolla in LottaBakar. Ska lägga upp bilder och recept där så småningom. Nu måste jag ta tag i disken efter tårtbaket och sen dammsuga, strösslet ligger över hela köksgolvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0