Jahaaa

Ja, här sitter man nu efter en kväll på jobbet. Jag måste ha det roligaste jobbet ever! Lätt! Har spelat kort, ätit klämmackor och blivit slagen i Twister. Men det var fruktansvärt jämt! I början var det lite trist för det hände inte så mycket. Sen står jag helt plötsligt under Annika, och hon håller på att trycka ner mig i golvet! Inte skönt. Sen lättar det upp sig och vi kör som var sitt race. Fram tills det inte gick för mig länge. Jag fick för korta ben helt enkelt. Bilder ska försöka visa hur. Skulle ha båda benen på var sin grön och hade vänster hand mellan benen på röd. Röd och grön ligger längst bort ifrån varandra. Det gick inte.


Mästerkonstnär eller vad?!

Nu blir det att lägga sig och sova och vila ryggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0