Luleå och snöstorm

Idag så var jag och mamma iväg till Luleå. Det gick inte fort, men vi tog oss både dit och hem. Det har snöat och blåst och drevat så man har inte sett någonting! Då jag skulle på Socialförvaltningen så kunde jag inte ta den enda parkeringen som fanns, för då hade jag kört fast. Så mcyket har det blåst, snöat och drevat idag. Helt sjukt! I Vidsel så snöade det bara, ingen blåst. Här i Älvsbyn har det väl blåst, men inte alls som i Luleå.

Sitter nu hos Johan och Zara och ser på Robinson. Vi har varit här allihopa förutom pappa och grattat mamma som fyller år! Har ätit crepes och Johans Kladdkaka. Den var kladdig kan jag lova! Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0