Mycket och lite

Känns som att jag har gjort mycket idag, samtidigt som jag inte har gjort någonting.

9:00 - Steg upp
10:00 - For och tränade
13:00 - Ringde jobbcoachen (som hade ringt då jag var och tränade)
14:00 - Träffade jobbcoachen
15:00 - Kollade in Gårdings flyttrea, sen sola
18:00 - Började jobba
22:00 - Hemma i nattskjortan.

Som sagt, känns både som att jag gjort mycket och lite. Har inte hunnit vara hemma så mycket, det är nog därför.

Men nu ska jag som sagt se Fringe innan jag säger godnatt. Imorgon blir det att baka *hemligt* till fikat i Nrf. Man vet aldrig vem som läser det här, och jag kan ju inte avslöja vad jag ska bjuda på.

Kommentarer
Postat av: Rubenerica

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

2011-03-25 @ 08:06:48
URL: http://rubenerica.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0