Ordning och reda

Ja, efter träningen blev det en dusch och lite lunch. Sen har jag gjort rent på skithuset och pratat försäkringar med mamma. Vet inte hur jag ska göra med försäkringen jag köpte på Expert. Ska jag ha kvar den eller hoppas att jag inte drullar den i golvet eller spiller vatten över den efter ett år. Ja, det är svårt. Nåja, det får vänta till på söndag.

Nu funderar jag om jag ska ta och röja i några köksskåp. Skåpet under diskbänken är i störts behov, och sen alla kökslådor. Och sen skulle jag borda skaffa mig en pärm för alla recept som jag har skrivit av, för det ligger receptböcker blandat med en massa receptpapper och det finns ingen ordning. Men jag ska snart rensa i mina pärmar, så då kanske jag får en hel fri. Skulle vara bra.

Nä, 5 minuter på spikmattan, sen skåpstädning.

Kommentarer
Postat av: Turid

du det kanske finns tomma pärmar här hemma om du vill kan jag söka och ta ner till dig

2010-01-14 @ 13:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0