Vad hände 2009?

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, jag träffade min första pojkvän.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Ja, ett.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, min storebror!
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? Cypern.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? En pojkvän!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 21 juli, Isabelle föddes!
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag fick komma på arbetsintervju.
9. Största misstaget? Att inte lära känna folk på riktigt först.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, fick ryggskott 3 dagar innan julafton.
11. Bästa köpet? Har nog inte köpt något speciellt.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Räkningar.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Isabelle!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Livet är en fest.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och. Mest gladare i och med Isabelle.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Lyssnat på andra.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Min mage.
18. Hur tillbringade du julen? Med familj och släkt.
19. Blev du kär i år? Jag trodde det först, men jag insåg sen att jag inte var det.
20. Favoritprogram på TV? Alldeles för många, men Desperate Housewives ligger bra till.
21. Bästa boken du läste i år? Den förlorade symbolen tror jag.
22. Största musikaliska upptäckten? Anberlin, om det nu var i år?
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Vågtången och 4e säsongen av Greys Anatomy!
25. Något du önskade dig men inte fick? I present? Fick det i julklapp istället (3e säsongen av OC).
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Fikade med mamma, pappa och gamlingarna, och sen jobbade jag på kvällen.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Om jag hittat den rätta.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Mindre sunkig.
29. Vad fick dig att må bra? Att min familj och mina vänner älskar mig och alltid ställer upp.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Inte Robert Pattinson i varje fall.
31. Vem saknade du? Jennifer och Erika som pluggar borta.
32. De bästa nya människorna du träffade? Isabelle och Annika.

Jag kan inte lova på hedersord att jag inte glömt något eller någon, men klockan är 1:50 på natten, och jag har inte bästa minnet. Sov gott.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, livet är en fest med nationalteatern?, sen när lysnar du på sånt? :)

2010-01-06 @ 00:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0