Wall-E


Sitter här och äter färsk ananas till mellan mål! Mycket gott! Ska lägga mig och se på Wall-E nu, känner att min rygg inte orkar sitta uppe längre.

Blev inte så väldigt mycket ordning och reda här. Kom på att jag ville spela lite flöjt, så då gjorde jag det. Sen hittade jag en massa gamla låtar som jag satt och sjöng. Och sen blev det faktiskt så att jag städade till i diskbänksskåpet. Så där är det fint nu! Hittade en diskborste och en fönsterraka som jag inte visste att jag hade. Men det är ju bra, nu har jag en diskborste till!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag hoppas att du inte går för hårt ut.Du har ju faktiskt alldeles nyss haft ryggskott. var rädd om din lilla rygg.kram

2010-01-14 @ 20:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0